financieel administratief medewerker
Tilburg

  • Tilburg
  • 24 tot 32 uur per week
  • 2500 tot 4000

Hi financieel administratief medewerker. Wij begrijpen dat je goed zit. Toch denken wij dat onze vacature interessant voor je kan zijn! Wil jij werken bij een jong, dynamisch bedrijf en een (te) gekke club? Een werkgever waar werkplezier en jouw groei centraal staan? Geen uren schrijven, maar echt onderdeel zijn van een hecht team? Geen standaard dagen waarin je elke keer dezelfde soort facturen verwerkt, maar een allround functie? Dan is deze vacature als administratief medewerker interessant voor jou!

Wat ga je doen:

Als financieel administratief medewerker ben jij medeverantwoordelijk voor de volledige financiële administratie van Logistique. Dat doe je uiteraard niet alleen, maar je werkt samen met de financieel controller en je commerciële collega’s. Het mooie aan deze rol als financieel administratief medewerker bij Logistique is dat jij zelf, samen met onze business manager Ronald de functie vorm gaat geven. Wij willen namelijk groeien, daarvoor zijn de juiste financiële beslissingen nodig, en dus ook jouw input. Verder voer je natuurlijk de standaard werkzaamheden uit die horen bij de rol van financieel administratief medewerker, zoals het verzamelen en verwerken van alle financiële gegevens in de boekhouding. Ook ga je aan de slag met onze debiteuren en crediteuren, verzorg je de belastingaangifte en alle andere financiële mutaties. Uiteraard zorg je aan het einde van de maand voor een correcte maandafsluiting en bijbehorende rapportage.

Wij bieden:

  • Salaris van €2500 tot €4000,- op basis van 40 uur en afhankelijk van ervaring als financieel administratief medewerker;
  • Je gaat aan de slag bij een jong bedrijf en dit betekent veel vrijheid in je rol, kansen en doorgroeimogelijkheden;
  • Een diverse en uitdagende job met veel ruimte voor eigen inbreng;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Opleidingen en trainingen;
  • Een informele werksfeer waar hard werken en gezelligheid hand in hand gaan;
  • Een mooie pensioenregeling;
  • Een afwisselende baan in het spanningsveld tussen finance en commercie.
  • Jij bepaalt wanneer jij de uren werkt. Bijvoorbeeld onder schooltijd. Ook is het optie om het werk te verdelen over 2 tot 5 dagen.
  • Een tweede interim opdracht of meer uur is in overleg mogelijk.

Wij zoeken iemand met

  • Enkele jaren ervaring als financieel administratief medewerker of een soortgelijke functie;
  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur een afgeronde opleiding in financieel/ administratieve richting;
  • Wij zetten in op groei en zijn op zoek naar een administratief medewerker die met ons mee wil groeien.
  • Gezien de hoeveelheid werk gaat onze voorkeur uit naar een kandidaat die graag wil werken tussen de 12 en 16 uur

Waar je werkt

Je bent onderdeel van Logistique en maakt als financieel administratief medewerker samen met je collega’s van Logistique een groot succes. Je komt te werken op een van onze locaties in Den Bosch, Tilburg of Roosendaal. Zo zit je bij onze accountmanagers op kantoor en proef je de energie om commercieel te scoren! Dat inspireert jou nog meer om samen met je collega’s van finance de administratie volledig en foutloos op orde te hebben. De week goed afgesloten? Dan drinken je collega’s graag met jou een borrel op een goed weekend!

  • Max. bestandsgrootte: 1 GB.
Tip: Solliciteer nu in 1 minuut online en je krijgt vaak dezelfde dag al reactie
Image

Vragen?

Heb je vragen over deze vacature? Enthousiast geworden? Dan help ik je graag verder. Je kunt contact met mij opnemen via onderstaande gegevens.

Ronald Boudewijn

Businessmanager