Administratief medewerker

  • Op één van onze kantoren in Den Bosch, Roosendaal, Terneuzen of Tilburg
  • 16 tot 24 uur per week
  • 2400 tot 3200

Ben jij als administratief medewerker op zoek naar een veelzijdige functie? Een functie met verantwoordelijkheid, maar ook heel veel vrijheid? Lees dan vooral verder.

Wat ga je doen:

Als administratief medewerker backoffice bij Logistique ben jij de spin in het web. Haak niet af door dit cliché, want bij ons ben je écht superbelangrijk en écht de spin in het web.

Van het aanmaken van klantdossiers en het onderhouden van klantcontact tot het opmaken van contracten, jij doet het allemaal. Ook heb je in deze rol als administratief medewerker veelvuldig contact met collega’s en onze logistieke professionals. Jij bent hun vraagbaak en helpt hen bij vragen over de CAO, het salaris, contracten en regelgeving. Als je iets nog niet weet? Geen zorgen! Naast je directe collega’s zijn er meer dan genoeg specialisten en sparringpartners aanwezig om je te helpen. En stel dat je bijvoorbeeld een specifieke CAO vraag hebt? Dan pak jij gewoon de telefoon op om rechtstreeks te schakelen met de HR-afdeling van de desbetreffende klant.

In deze functie heb je als administratief medewerker veel meer contact met mensen dan in een reguliere functie. Uiteraard ligt het zwaartepunt op het correct uitvoeren van administratieve taken. Jij zorgt ervoor dat onze logistieke professionals op tijd en correct betaald krijgen. Aan de andere kant zorg je ook voor de juiste facturatie naar onze klanten.

Wij bieden:

Binnen Logistique krijg je alle gelegenheid om jezelf te ontwikkelen. Als administratief medewerker kun je profiteren van diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden. Je krijgt bij ons echt de ruimte om initiatieven te ontplooien voor huidige en toekomstige uitdagingen op het gebied van wet- en regelgeving, systemen en werkwijze. Naast uitvoerende taken vervul je ook een controlerende en adviserende rol binnen onze organisatie. Hierdoor blijf je voortdurend in ontwikkeling en leer je elke dag bij.

Daarnaast ontvang je:

  • Salaris op basis van ervaring (tussen €2.400,- en €3.200,- bruto per maand o.b.v. fulltime) als administratief medewerker;
  • 7 maanden contract met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd;
  • Mogelijkheden tot doorgroei;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Opleidingen en trainingen;
  • Flexibiliteit in werktijden en werkdagen;
  • Een informele werksfeer waar hard werken en gezelligheid hand in hand gaat;
  • Een mooie pensioenregeling;
  • Jij bepaalt de dag samen met je collega’s, dat maakt dat geen één dag hetzelfde is;
    Bij Logistique lever jij een directe bijdrage aan het levensgeluk van onze medewerkers en succes van onze klanten;

Ben jij het? 

Als administratief medewerker sta je stevig in je schoenen en beschik je over een flinke dosis assertiviteit. Je bent zelfverzekerd en laat je niet uit het veld slaan door complexe vraagstukken; in plaats daarvan pak je problemen gestructureerd aan. Het succes van jouw werk valt of staat met jouw communicatieve vaardigheden, en gelukkig ben je hierin uitstekend. Je kunt op een overtuigende en goed onderbouwde manier "nee" zeggen als dat nodig is. Je gaat tot het uiterste om je collega's te ondersteunen en haalt energie uit het helpen van anderen.

Wat breng jij verder nog mee?

  • Je hebt het afgelopen jaar ervaring opgedaan in een functie van administratief medewerker op een administratie- of HR-afdeling of vergelijkbaar.
  • Je hebt een afgeronde Mbo-opleiding bij voorkeur in de richting van HRM of administratie.
  • Je houdt van variatie in taken en schakelt graag snel.
  • Je werkt zelfstandig en bent een waardevolle sparringpartner voor je collega's.
  • Werken met verschillende systemen heeft voor jou geen geheimen meer.
  • Gezien de grootte van de organisatie en het werk wat daaruit voortkomt, gaat onze voorkeur uit naar een kandidaat op zoek is naar een baan van 16 uur tot 24 uur per week.

Waar je werkt

Op één of meerdere van onze kantoren, in Den Bosch, Roosendaal, Terneuzen of Tilburg. Ook hybride werken behoort in overleg zeker tot de mogelijkheden. Sowieso werk je met 12 enthousiaste collega’s, harde werkers, die houden van gezelligheid.

  • Max. bestandsgrootte: 1 GB.
Tip: Solliciteer nu in 1 minuut online en je krijgt vaak dezelfde dag al reactie
Image

Vragen?

Heb je vragen over deze vacature? Enthousiast geworden? Dan help ik je graag verder. Je kunt contact met mij opnemen via onderstaande gegevens.

Ronald Boudewijn

Businessmanager