Intercedent Tilburg-’s-Hertogenbosch-Roosendaal

  • Tilburg-’s-Hertogenbosch-Roosendaal
  • 32 uur
  • Marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden en 8% vakantiegeld

Ben jij diegene die toe is aan een nieuwe stap in je carrière als starter of ervaren intercedent/recruiter? Kunnen wij het opbouwen van duurzame klant- en kandidaat relaties aan jou overlaten? Weet jij alle vacatures in te vullen? Lees dan snel verder want wij zijn per direct op zoek naar een Intercedent voor minimaal 32 uur per week!

Maar wat ga je nu echt doen als Intercedent?

In de functie van Intercedent ben jij verantwoordelijk voor het opbouwen van duurzame relaties met klant- en kandidaat en het maken van de juiste match. Samen met jouw collega's zorg jij voor een goede kwaliteit van onze dienstverlening en ga je de vestiging uitbreiden en het marktaandeel vergroten.

Jouw takenpakket

  • Het actief werven van nieuwe relaties (bedenken sales activiteiten) en bedienen van de nieuwe en bestaande relaties;
  • Proactief klantcontact en evaluatie met klanten en flexwerkers;
  • Het aannemen, opstellen en plaatsen van vacatures;
  • Het actief werven en selecteren van geschikte kandidaten;
  • Voeren van kennismakings- en sollicitatiegesprekken met kandidaten;
  • Bijdragen aan de ontwikkeling/ opleiding van de kandidaten;
  • Het opstellen van een commercieel jaarplan samen met je leidinggevende.

Wat verwachten wij van jou

  • Minimaal 0-3 jaar ervaring in een functie als Intercedent, Recruiter of Klantenservice medewerker;
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent in het bezit van een SEU-diploma of je bent bereid deze te behalen;

Welke eigenschappen breng jij mee

  • Je bent ondernemend en proactief; jij ‘ziet’ zelf het werk;
  • Je hebt natuurlijk overwicht en weet jouw team te enthousiasmeren en stimuleren;
  • Je bent commercieel ingesteld en weet doelen te verwezenlijken;
  • Je kunt zelfstandig werken en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Jij voelt je als een vis in het water in een dynamische en innovatieve omgeving;
  • Jij pakt de telefoon om de juiste kandidaat te vinden en zet je in op verschillende kanalen om te kandidaten te werven.

Wat mag jij van ons verwachten

  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een mooie pensioenregeling en 25 vakantiedagen;
  • Na de eerste arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van trainingen en vakopleidingen;
  • Marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden en 8% vakantiegeld;
  • Een functie met veel eigen inbreng en vrijheid in het leukste team van Brabant;
  • Een baan met volop doorgroeimogelijkheden.

Wie zijn wij

Wij zijn dé uitzender voor de logistiek. Al sinds 1991 vinden wij de juiste match tussen kandidaat en werkgever. We staan voor kwaliteit, behulpzaamheid, persoonlijke benadering en professionele kennis. Bedrijven bieden we een groot aanbod van kwalitatieve kandidaten dat steeds verder groeit doordat we actief detacheren, werven en selecteren. Flexkrachten kiezen voor Logistique omdat wij samenwerken met verschillende toonaangevende klanten die leuke functies te bieden hebben. Het stopt natuurlijk niet zomaar wanneer we een match gevonden hebben. Van begin tot eind van het uitzendtraject blijven wij in contact met flexkracht én opdrachtgever. Zo zorgen we meteen voor een oplossing bij vragen of eventuele problemen.

Solliciteren

Kun je niet wachten om te beginnen? Vul het sollicitatieformulier in of stuur je sollicitatie naar m.kozlik@logistique.nl en wij nemen contact met je op. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Magda Kozlik op telefoonnummer 013 535 84 76.


  • Max. bestandsgrootte: 1 GB.
Tip: Solliciteer nu in 1 minuut online en je krijgt vaak dezelfde dag al reactie
Image

Vragen?

Heb je vragen over deze vacature? Dan help ik je graag verder. Je kunt contact met mij opnemen via onderstaande gegevens.

Magda Kozlik

Regiomanager