Teamleider Customer Service
  • Breda
  • 40 hrs per week

Voor een groeiend bedrijf in Breda zijn wij opzoek naar een goede Teamleider Customer Service. Het bedrijf is in 1992 opgericht en is ondertussen gegroeid tot een middelgroot expeditie bedrijf.

Wat bieden we jou
  • We bieden je een goed salaris.
  • Reiskosten vergoeding
  • Een contract van 6 maanden en bij goed presteren een vaste aanstelling.
Wat houden je werkzaamheden in

Als Teamleider Customer Service ben je een belangrijke schakel met veel verantwoordelijkheid. Zo ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de afdeling customer service en het team aansturen. Je bent dagelijks bezig met het dadelijks proces, je staat klanten te woord en bent bezig met de orderverwerking.

Ook ben je verantwoordelijk voor de communicatie tussen de expeditie en de sales.

Je onderhoudt de stamdata in het systeem en de condities en afspraken.

Je beheert de KPI’s en rapportages en rapporteert dit alles aan de OPS manager.

Wat verwachten we van jou
  • Je bent een kei in communiceren (assertief)
  • Empatisch en klantgericht.
  • Je bent analytisch opgesteld, bent flexibel en werkt acuraat.
  • Je hebt van nature een aanpassingsvermogen en bent besluitvaardig en heel belangrijk je neemt zelf initiatief.
  • Je bent vooral zelfsturend en bent stressbestendig.
Solliciteren

Ben jij de Teamleider Customer Service die wij zoeken? Neem dan contact op met Liesbeth Maasmans 0165-768010 of stuur een mail naar Roosendaal@logistique.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • Max. bestandsgrootte: 1 GB.
Vragen?
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze vestiging:
Logistique Roosendaal